Vibratii de iubire

Vibratii de iubire. 




Te-am regasit,atat,de nu stiu cum 
M-am si simtit mai fistichiu 
Voiam sa te-nteleg concret 
-Chiar te integreaza un secret?
Perfect?!

Vibratii de iubire,simteam adeseori 
Chiar raze de lumina,scapara-i uneori 
Frumoasa cum esti,feerica mereu 
Ma cred fara sa vreu,un paraleu 
Acelasi zeu,,,


Stiam,sau nu realizam ca ma cunosti 
Noiam de amintiri care ne leaga 
Eram atunci mai frumusei, pufosi 
De mana ne strangeam chiar inimosi 
Ce bine si acum mirosi,,,

Independenta si libera de contract 
De legamant si subtilul tau trac 
Te-am inteles,dar nu m-am edificat 
Chiar te-ai realizat,frumos si neaparat?!
Sau doar te-ai remarcat,,,

Privirea ta atat de explicita,usor m-a derutat 
Ma stii,cat sunt de elevat 
Inteligenta cum te stiu,printre perdele 
Am tot urnit multime de repere 
Apoi am privit printre stele,,,

Am stiut,un subiect nu este exhaustiv 
Tematica cu timpul narativ 
Induplecabil am servit o cafea 
Singur si confortabil,in tacere 
Enigme si mistere,,,

O forta malefica,m-a interogat 
-Nu ti s-e pare deplasat 
Sa veizi o fata indragostita 
Ce nu mai trebuie momita,
Sa astepte madarita?!,,,


Atras de forta si putere 
Raman in urma mea mistere 
Pe care nici eu nu le-nteleg 
Cine-o fi atat de bleg?!,
Nu inteleg,,,,

-I-tii amintesti!?ti-am dat atunci o floare 
Si-o sarutare care parca doare 
E mult de-atunci,sau nu mi se pare 
Ca poate doar a ramas in zare 
Parfumul tau de floare,,,

De cate ori te-am cunoscut pe tine 
Din timpuri renascute pentru mine 
Intotdeauna m-am simtit un imparat 
Un ganditor,tezaur in tratat 
Cu sufletul curat,,,

Sa te intreb parca am vrut 
A-l meu e sufletul,sau din imprumut 
Prea multa nostalgie si acalmie 
Mi-e ca undeva sunt o mumie 
Fara chirie,,,

Iar daca ne cunoastem de demult 
Secretul tau este un cult 
Pentru intreaga omenire 
Scrie cand vrei o povestire,
Imparateasca,despre mine,,,
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Gabriella

Gabriella    Atat de frageda,tinerete fara batranete  Gabriella,prima alerta,prima justete  Primul schimb de impresii...