Conditii si posibilitati,lupta mea

Conditii si posibilitati,lupta mea,,,

Imagini pentru conditii si posibilitati 

Imagini pentru lupta de lei




1)*Conditii si posibilitati,lupta mea 
Cu ideea de a agreea,supletea 
Cu teza de a fi mereu,proaspat 
Ca un principiu de arta si cumpat,,,

2)*Leatmotivul este o premisa in viitor 
O stare psihologica,un rol de actor 
O posibilitate forte,intr-o lupta a frumusetii 
Prin supletea si integrarea tineretii,,,

3)*Lupta mea,este un deziderat de perceptie 
Motivatie si vocatie,eterogena insurectie 
A propriului Eu,in plasmuire exogena 
Designul inspirat de reflexiile ordinului de catena,,,

4)*Implozie de idei si senzatii exonerate 
Care incarca un centru rafinat de gravitatie
Este o lupta castigata,cu propriile fantezii 
Un zodiac care confera,conjunctii si poezii,,,

4)*Zodiacul propriului egou,eterna batalie 
O lupta logica,cu baza tonica si frenezie 
Reverie,vizare,cu reale conditii si posibilitati 
Ca un tur de forta,a eterogenelor entitati,,,

5)*Impact total,dublu impact,suplu,mental 
O lupta cu vointa,pentru un echilibru vital 
Dincolo de griji si probleme nedorite,neavenite 
Acestea sunt vibratiile sanatoase,necontenite,,,

Imagini pentru lupta mea Imagini pentru lupta mea



Imagini pentru vitalitate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Gabriella

Gabriella    Atat de frageda,tinerete fara batranete  Gabriella,prima alerta,prima justete  Primul schimb de impresii...