Gabriella

Gabriella Imagini pentru cea mai frumoasa blonda din lume


Fotografie 


Imagini pentru cea mai frumoasa blonda din lume


Atat de frageda,tinerete fara batranete 
Gabriella,prima alerta,prima justete 
Primul schimb de impresii si experiente 
Feeria sentimentelor,sublimelor temperante,,,

Copii,elevi,adolescenti indragostiti 
Eram atunci,de multi priviti 
Fragila si frageda,copilareasca idila 
Vorbe alese,dragoste subtila,,,

-Ce a facut,sa ne cunoastem oare? 
Ce sentiment,ce vraja-ntamplatoare 
Primul sarut,nu pot sa-l uit 
Un cult,nu pot sa spun,mai mult,,,

Vrajit,de chipul tau fermecator 
Paream atat de visator 
La fiecare-nbratisare 
Parfumul tau de floare,,,

Ma contopeam,cu sentimentul tau 
Vibram de fericire,zau 
Ce dulce amintire,Gabriella 
I-mi aranja,cu lacrimi,freza,,,

Spunandu-mi inconfundabil,-Te iubesc!
Iar eu,soptindu-i ca un freamat,-Te doresc!
Stergeam cate o lacrima,de pe obrazu-i fericit 
Atata dragoste adevarata,intotdeauna am nutrit,,,

Desi prea tanar,gratia si frumusetea 
Unei femei,i-mi pronunta justetea 
Vioi,uitam de lume,si cantam 
Si in apusul soarelui,zambeam,,,

Ce zile fascinante,ce versuri elegante 
Ne adresam,in glossele pedante 
In noptile cu stele,n-e transformam in poleire 
Ea i-mi era mireasa,iar eu a-l ei mire,,,

Parca a fost ieri,sau maine-ntotdeauna 
Mi-ai daruit,pentru vecie,mana 
Si cerul,si stelele,ne-au unit destinul 
Eternitatea,pentru noi,este festinul,,,

Imagini pentru cea mai frumoasa blonda din lume

 


Imagini pentru cea mai frumoasa blonda din lume


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Gabriella

Gabriella    Atat de frageda,tinerete fara batranete  Gabriella,prima alerta,prima justete  Primul schimb de impresii...