marți, 4 august 2015

Si daca totusi vantul bate!!!

Si daca totusi vantul bate


Si daca totusi vantul bate
Prin lege si eternitate
Ridica-te din malul in surpare
Vesnica e viata,pentru fiecare,

Si daca frunza in adiere
Ti se va pare mangaiere
Ridica-te atunci din malul izuind
Si iarasi canta,un colind,

Si daca in apus de soare
I-ti va zambi sagalnica o floare
Ridica-te din voga telurista
Chiar merita,pentru o artista"

Si daca pamantul in miscare
I-ti va reannoi lirica stare
Aluneca ca o idila din vazduh
Si leaga-ti de viata,noul duh,

Si daca toti vor invia,ca la un semn
Urmeaza-ti fericele indemn
Si redevino ceea ce ai fost
Inteligentul fara paritati de cost,,,

Si-atuncea eu,identica mandrie
O sa vibrez de fericire
Ca moartea nu mistuie valori
Ci le reintoarce,la ale lor comori,,,

Si daca eu acela sant
Ce te-am adus in al meu cant
Spirite,a-l muntilor si codrilor fosnind
Patrunde sfios in al meu gand,

Si daca viata-ti rascoleste amintiri
Cu grija i-ti ofer a mele firi
Pentru a-ti reflecta,sublima  stralucirea
Luceafar,care-ai promulgat iubirea,,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu